Klachtafhandeling

Het spijt ons te horen dat het door u bestelde product niet naar wens is. Wij zorgen er graag voor dat de klacht zo snel mogelijk naar tevredenheid wordt opgelost!

Verkoop- en directe verkoop producten kunnen niet worden geruild en/of geretourneerd.

Wij verzoeken u contact met ons op te nemen via Whatsapp op telefoonnummer: 0612594029 of ons te mailen naar info@labelf.nl

Vermeld daarbij de reden van de klacht/het defect, uw NAW-gegevens, ordernummer en het betreffende product. Voeg ook foto's toe van gebreken/klachten. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging. Wij helpen u graag met een passende oplossing. U ontvangt onze instructies binnen 2 werkdagen per e-mail.

Tijdens deze periode zullen consumenten zorgvuldig omgaan met producten en verpakkingen. Je opent de verpakking of gebruikt het product slechts in de mate die nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wilt behouden. Producten ontvangen wij graag met alle meegeleverde accessoires en in originele staat en verpakking.

Voorwaarden voor retour bestellingen zijn afhankelijk van het producttype.

Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, zullen wij deze verder verwerken. Wij zullen het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending terugbetalen.